MTN Logo MTN TechBlog
Εταιρεία Θέσεις Εργασίας Καταστήματα MTN Καταστήματα MTN Επικοινωνία e-Store Ιδιώτες Επιχειρήσεις MyMTN
Smartphones Tablets Gadgets Internet MTN news How-To: Beginners How-To: Advanced Safety Viral

Ένας στους δέκα δεν λέει όλη την αλήθεια αναζητώντας περισσότερα likes

Ένας στους δέκα δεν λέει όλη την αλήθεια αναζητώντας περισσότερα likes

Οι άνθρωποι στρέφονται στα social media προσπαθώντας να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα “likes” μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους. Ωστόσο, σε αυτήν τους την προσπάθεια για κοινωνική επιβεβαίωση, οι άνθρωποι παίζουν με την αλήθεια και ωραιοποιούν τη ζωή τους. Νέα έρευνα της Kaspersky Lab φανερώνει ότι ένα στους δέκα τροποποιεί την αλήθεια στα social media αναζητώντας περισσότερα “likes” στις αναρτήσεις του. Η έρευνα επίσης φανερώνει ότι στο βωμό των “likes” οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναρτήσουν προσωπικές τους πληροφορίες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Ένας στους δέκα (9%) θα αναρτούσε μία προσωπική του γυμνή φωτογραφία σε σύγκριση με μόλις 5% των γυναικών. Επίσης, το 13% των ανδρών θα αναρτούσε φωτογραφία φίλου που φοράει κάτι αποκαλυπτικό.

Για να τραβήξουν την προσοχή και να εξασφαλίσουν έναν σημαντικό αριθμό “likes”, περίπου ένας στους δέκα (12%) προσποιείται ότι είναι «κάπου» ή κάνει «κάτι», το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα αληθές. Για τους άνδρες, το νούμερο αυτό ανέρχεται στο 14%, γεγονός που δηλώνει ότι αρκετοί θα προτιμούσαν να προσελκύσουν την προσοχή των υπολοίπων στα social media παρά να μοιραστούν μια ρεαλιστική απεικόνιση της ζωής τους.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι άνδρες είναι ευαίσθητοι σχετικά με τον αριθμό των “likes” που συγκεντρώνουν στα social media. Μάλιστα, για χάρη των “likes” οι άνδρες είναι περισσότερο πρόθυμοι σε σύγκριση με τις γυναίκες να αποκαλύψουν κάτι ντροπιαστικό ή εμπιστευτικό για τους συνεργάτες, τους φίλους ή τους εργοδότες τους. Έτσι, το 14% των ανδρών δηλώνει πως θα αποκάλυπτε κάτι εμπιστευτικό για κάποιον συνεργάτη σε σύγκριση με το 7% των γυναικών, το 13% είναι πρόθυμο να αναρτήσει κάτι εμπιστευτικό για τον εργοδότη του και το 12% θα αποκάλυπτε κάτι ντροπιαστικό για κάποιον φίλο του συγκρινόμενο με το 6% των γυναικών.

Οι άνδρες αναστατώνονται επίσης εάν δεν συγκεντρώσουν τα “likes” που επιθυμούν. Το 24% των ανδρών ανησυχεί μήπως τα “like” στις δημοσιεύσεις τους είναι λίγα και θεωρηθούν από τους φίλους τους μη δημοφιλείς σε σύγκριση με το 17% των γυναικών. Επιπροσθέτως, το 29% των ανδρών παραδέχεται πως θυμώνει αν κάποιος που έχει σημασία γι' αυτούς δεν κάνει “like” στις δημοσιεύσεις τους.

Στο κυνήγι των “likes”, οι άντρες τείνουν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους υπό ένα πιο «επικίνδυνο» πρίσμα, το οποίο, σύμφωνα με την Δρ. Astrid Carolus, Ψυχολόγο των Μέσων στο Πανεπιστήμιο του Würzburg, «ευθυγραμμίζεται με την παραδοχή ότι οι άνδρες δεν επικεντρώνονται τόσο στην κοινωνική αρμονία και είναι μάλλον πιο πρόθυμοι να πάρουν ρίσκα». Έτσι, το 15% των ανδρών αποκάλυψε ότι θα δημοσίευε μια φωτογραφία φίλων υπό την επήρεια αλκοόλ σε σύγκριση με το 8% των γυναικών, το 12% θα δημοσίευε φωτογραφία με αποκαλυπτικά ρούχα, και το 9% των ανδρών είναι έτοιμο να δημοσιεύσει ακόμα και μια γυμνή φωτογραφία του σε σύγκριση με το μόλις 5% των γυναικών.

Ο Evgeny Chereshnev, επικεφαλής των Social Media της Kaspersky Lab συμφωνεί, αλλά προειδοποιεί ότι αυτή η επικίνδυνη συμπεριφορά στα social media μπορεί να θέσει τους ανθρώπους σε κίνδυνο.

"Στην προσπάθειά τους να βρουν κοινωνική έγκριση, οι άνθρωποι έχουν σταματήσει να βλέπουν τα όρια ανάμεσα σε αυτά που είναι εντάξει να μοιραστούν και σε αυτά που είναι καλύτερα να κρατηθούν ιδιωτικά. Αλλά είναι σημαντικό να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, καθώς και την ιδιωτικότητα των άλλων. Η έρευνα δείχνει ότι το 58% των ανθρώπων αισθάνεται άβολα και αναστατωμένο όταν οι φίλοι του δημοσιεύουν φωτογραφίες του που δεν θέλει να δημοσιοποιηθούν. Συνολικά, οι άνθρωποι πρέπει να είναι πιο ενημερωμένοι, να κατανοούν τις πληροφορίες που μοιράζονται στα social media και να εγκαταστήσουν λογισμικό ασφαλείας στις συσκευές τους για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τους αγαπημένους τους από τις ψηφιακές απειλές"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η Cisco παρουσιάζει το δίκτυο του μέλλοντος που μαθαίνει, προσαρμόζεται και εξελίσσεται

Internet

Η Cisco παρουσιάζει το δίκτυο του μέλλοντος που μαθαίνει, προσαρμόζεται και εξελ...
Η Cisco παρουσίασε νέες λύσεις δικτύωσης, οι οποίες συνιστούν μία από τις πλέον σημαντικές καινοτομίες στον τομέα της επιχειρηματικής δικτύωσης. Αποτε...
Ακόμη πιο εύκολη η εικονική πραγματικότητα χάριν στο VR180 format της Google!

Smartphones

Ακόμη πιο εύκολη η εικονική πραγματικότητα χάριν στο VR180 format της Google!
Η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας βρίσκεται για τα καλά στο επίκεντρο τους τελευταίους μήνες, με την πλειοψηφία των εταρειών τεχνολογίας να προσπ...
Η MTN χορηγός και φέτος του Nicosia Beer Festival!

MTN news

Η MTN χορηγός και φέτος του Nicosia Beer Festival!
Η ΜΤΝ ήταν χορηγός για ακόμη μία χρονιά του Nicosia Beer Festival, ενός από τα πιο σημαντικά ψυχαγωγικά και καλλιτεχνικά δρώμενα της Λευκωσίας που έχε...
Η Samsung διοργανώνει διαγωνισμό σχεδιασμού για αξεσουάρ τηλεοράσεων QLED TV

Gadgets

Η Samsung διοργανώνει διαγωνισμό σχεδιασμού για αξεσουάρ τηλεοράσεων QLED TV
Η Samsung ανακοίνωσε τον πρώτο διεθνή διαγωνισμό σχεδιασμού για αξεσουάρ τηλεόρασης σε συνεργασία με το Dezeen, το πρωτοπόρο περιοδικό design και αρχι...
Το Nakefit είναι το απόλυτο αξεσουάρ του καλοκαιριού!

Viral

Το Nakefit είναι το απόλυτο αξεσουάρ του καλοκαιριού!
Το καλοκαίρι έφτασε και σιγά σιγά έχουν αρχίσει οι εξορμήσεις στις παραλίες για την πλειοψηφία του κόσμου, επομένως, δεν θα μπορούσαμε να βρούμε καταλ...
Η Google σε βοηθά να βρεις δουλειά μέσα από το Google Search

Internet

Η Google σε βοηθά να βρεις δουλειά μέσα από το Google Search
Η αναζήτηση εργασίας αποτελεί μια καθημερινή ενασχόληση για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, επομένως, αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι ιδιαίτερ...
el